Au apărut dispozitive anti-cretini, care scot șoferii mitocani din circuit

limitator dacia

Scris de: Ouatu Hăineală

Poliția Rutieră a omologat şi urmează să introducă în trafic dispozitivele anti-cretini, imbecili şi anormali (DACIA), destinate celor mai nesimțiți, tupeiști şi cretini șoferi.

S-a demonstrat clar că înăsprirea legislației şi majorarea amenzilor nu ușurează cu nimic situația şi nu curăță șoselele de imbecili, așa că, cu ajutorul unor cercetători de la NASA, polițiștii români au creat aceste dispozitive speciale care scot piloţeii amatori, dar plini de ifose şi bășini în cap, din circuit.

Acestea seamănă cu niște limitatoare simple, însă, odată ce dobitocul s-a apropiat, senzorii din dispozitive, coroborați cu un sistem de drone minuscule,  citesc instantaneu o serie de parametri cum ar fi: IQ-ul parameciului, configurația feței şi caracteristicile privirii (tip gibonoid, cocalar, manelist, țopârlan, pansat, pitecantrop, pulete), inflexiunile vocii, vocabularul de maimuță fiartă agramată şi scabroasă, cu terminologia specifică, gen plua, tuf pă mă-ta, gen, frăţică, eşti slang, ești broccoli la cap, temperamentul de guvid nervos, mișcările agitate şi haotice, dar şi attach-ul plastifiat din dreapta, gen piţipoancă tunată, prințesă, zână, pisi, şamd. Primează genul de muzică din auto, ca şi decibelii; manele, sârbe, paranghelie, etno, latino, dispozitivele recunoscând imediat tipul de șofer după ce obișnuiește să asculte.

Evident, dispozitivul se declanșează obligatoriu nu doar la recunoașterea semnalmentelor de mai sus, ci şi la încălcarea regulilor de circulație şi a normelor elementare de bun simț; scrâșnete de roți și frână atunci când nu e cazul, turarea motorului, cu fum, tăiatul feței, depășirea pe linie continuă sau dublă continuă, neasigurarea la viraje, nesemnalizarea schimbării direcției de mers, flash-uri în scopul intimidării, semne obscene şi, desigur, pălăvrăgitul la telefon şi, mai ales, navigatul pe Facebook în timpul mersului, rujatul în oglindă în timpul mersului, datul cu ojă, strâmbăturile şi alte mitocănisme tipice.

Cum funcționează DACIA? În afară de faptul că trimite orice Dacia 1300 cu ocupant cu tot la un control de specialitate destinat eliminării din trafic, acesta se prezintă sub forma unui semicilindru cu ace şi magneți, ce imobilizează mitocanul, indiferent de tipul de autoturism şi emite semnale audio puternice şi luminoase, până la sosirea echipajelor de poliție. Dacă mitocanul încearcă să plece pe jante, dispozitivele îl pot electrocuta în mașină, sau chiar pot exploda, ori emit gaze toxice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.