Noii aditivi din combustibili provoacă obezitatea la autoturisme

porsche obez

Multe firme au testat şi introdus pe piaţă aditivi noi pentru combustibili, ce ameliorează calitatea acestora şi preîntâmpină mai multe probleme. Iată din beneficii; curăţă instalaţia de alimentare şi de creştere a cifrei octanice; uşurează curăţarea camerei de ardere, a supapelor, a conductelor de combustibil de murdărie, de gume, lacuri şi alte impurităţi; elimină apa, prevenind prezenţa şi îngheţarea ei pe conducte, pe timpul iernii. Ca urmare a aditivării combustibililor se produc creşteri de putere a motorului şi o îmbunătăţire a performanţelor. Se reduc bătăile şi se asigură o funcţionare lină la relanti.

Numai că, anumiţi producători, pentru a reduce costurile de producţie, au înlocuit aditivii specifici cu acei aditivi alimentari responsabili de îngrăşare şi care reţin apa: dioxid de sulf, nitraţi, dioxid de silicon, L-cisteină, Dimetilpolisiloxan, acid carminic. Performanţele tehnice ale autoturismelor nu au avut de suferit, însă, nu mică le-a fost mirarea cumpărătorilor, când, la câteva săptămâni de utilizare, au constatat că maşinile au început să ia proporţii îngrijorătoare, prezentând fenomenul de obezitate.
Imaginea reprezintă un Porsche Carrera 911, care, anul trecut, în decembrie a devenit brusc de nerecunoscut, lăsându-şi proprietarul ca la dentist, de unde şi expresia: “ Nu îngrăşa Porsche-ul înainte de Crăciun!”

Scris de: Kay Jay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.